Oszczędź masę czasu i tony asfaltu

Belka ReBe® to nowy, przetestowany i skuteczny sposób wykonywania krawędzi na końcu odcinka roboczego nawierzchni asfaltowej.

ReBe® to:

  • gwarancja jakości wykonanej krawędzi
  • gwarancja zmniejszenia strat materiału
  • gwarancja redukcji kosztów

Dotychczasowe metody przygotowania krawędzi wiązały się ze stratami materiału, czasu oraz problemami z jakością.

ReBe® to nowy standard, który zyskał uznanie w branży budownictwa drogowego.

Dotychczasowe metody przygotowania krawędzi wiązały się ze stratami materiału, czasu oraz problemami z jakością.

ReBe® to nowy standard, który zyskał uznanie w branży budownictwa drogowego.

KORZYŚCI

Z każdym kilometrem oszczędzasz coraz więcej

Problem:

Przygotowanie krawędzi poprzez usunięcie części nawierzchni na końcu odcinka roboczego generuje duże straty materiału, pochłania czas i energię pracowników, wpływając negatywnie na wynik finansowy.

Jedno złącze to nawet 4 tony zmarnowanego materiału oraz 60 minut zbędnych prac przygotowawczych.

Na dużych projektach infrastrukturalnych
straty mogą sięgać nawet 500 000 PLN.

Teraz możesz to zmienić:

Jedno złącze to nawet 4 tony zmarnowanego materiału oraz 60 minut zbędnych prac przygotowawczych.

Na dużych projektach infrastrukturalnych
straty mogą sięgać ponad 500 000 PLN.

Teraz możesz to zmienić.

Rozwiązanie:

ReBe® to belka oporowo-najazdowa, dzięki której dotychczasowy, kosztowny i czasochłonny proces zmienia się w łatwy, szybki i ekologiczny. ReBe® eliminuje odcinanie, kucie czy frezowanie, a otrzymana krawędź spełnia wymagania jakościowe.

1

DO KAŻDEGO
RODZAJU DROGI

Pełna modułowość umożliwia zastosowanie na każdej nawierzchni.

2

REDUKCJA STRAT
MATERIAŁU

Redukcja strat od 0,5 do 4 ton na jednym złączu.

3

POPRAWA
PRODUKTYWNOŚCI

Brak prac przygotowawczych — otwarty front robót.

4

POPRAWA
JAKOŚCI

Chropowatość krawędzi zwiększa szczelność połączenia.

5

ŁATWOŚĆ
UŻYCIA

Intuicyjne rozwiązanie. Łatwy i szybki montaż.

6

PRZEWAGA
KONKURENCYJNA

Wkrótce standard, dziś sposób na prześcignięcie konkurencji.

7

WIĘKSZE
BEZPIECZEŃSTWO

Lepsza widoczność, łagodny najazd, większy komfort dla kierowcy.

8

ROZWIĄZANIE
PROEKOLOGICZNE

Mniejsze zużycie energii oraz emisji gazów cieplarnianych.

9

DUŻA
TRWAŁOŚĆ

Produkt wielokrotnego użytku o bardzo wysokiej wytrzymałości.

10

ŹRÓDŁO
OSZCZĘDNOŚCI

Oszczędność od 650 do 2800 PLN na każdym złączu.

W okresie ciągłej zmienności cen surowców redukcja strat jest kluczowa

Wieloletnie doświadczenie zaowocowało stworzeniem rozwiązania pozwalającego na wykonywanie nawierzchni szybciej, bardziej ekonomicznie i ekologicznie.

Oszczędność
materiału

Dzięki ReBe® oszczędzasz do 4 ton materiału na jednym złączu.
To ponad 1.500 ton na dużym projekcie:

Do

4

na jednym złączu

Do

200

na jednej brygadzie rocznie

Ponad

1.500

na jednym dużym projekcie

Redukcja kosztów

ReBe® to oszczędność czasu i pieniędzy każdego dnia prac:

Koszt wykonania jednego złącza to od 750 do 2.800 PLN.
Realizacja dróg ekspresowych wymaga wykonania ponad 200 złączy.

Do

3

straty na jednym złączu

Do

230

straty rocznie na jednej brygadzie (małe i średnie projekty)

Do +

500

straty na jednym dużym projekcie infrastrukturalnym

Partnerzy naukowi i branżowi

ReBe® opracowana została przy współpracy z uznanymi ośrodkami naukowo-badawczymi oraz liderami budownictwa drogowego, m.in. z Poznańskim Parkiem Naukowo-Technicznym, Politechniką Poznańską, Politechniką Krakowską oraz Politechniką Wrocławską.

JAKOŚĆ

W zgodzie ze wszystkimi standardami

Przeprowadzone badania laboratoryjne wykazały, że belka ReBe® nie wpływa negatywnie na jakość nawierzchni w rejonie złącza.

Stabilne połączenie z podłożem

Zapewnia możliwość osiągnięcia wymagających parametrów zagęszczenia, wolnych przestrzeni oraz równości na każdej warstwie.

Wyjątkowy kształt ReBe®

Nadaje wysoką chropowatość krawędzi pionowej, co znacząco poprawia jakość wykonanego złącza, czyniąc je bardziej szczelnym i zamkniętym.

ReBe® gwarantuje osiągnięcie wymaganych parametrów jakościowych oraz zapewnia znaczące oszczędności czasowe i finansowe.

ReBe® gwarantuje osiągnięcie wymaganych parametrów jakościowych oraz zapewnia znaczące oszczędności czasowe i finansowe.

ZASTOSOWANIE

Jeden produkt, wiele możliwości

ReBe® może być wykorzystywana przy budowie nawierzchni
wszelkiego rozmiaru, od ścieżek po autostrady.

Unikalna, modułowa i lekka konstrukcja

Pozwala na łatwą adaptację do rodzaju nawierzchni i drogi. Segmenty można układać oddzielnie jeden po drugim lub je grupować i montować jako całość za jednym razem.

Po zakończeniu prac ReBe® może zostać zdemontowana lub pozostać do następnego dnia, chroniąc krawędź i tworząc bezpieczny i komfortowy najazd dla samochodów.

Modułowa konstrukcja ReBe® pozwala na wykonanie krawędzi o różnej:

wysokości:

4,5,6,7,8,9 i 10 cm

szerokości:

segmenty o szer. 100 i 50 cm

MONTAŻ

Montaż zajmuje mniej niż minutę

Łatwy i szybki montaż ReBe® pozwala na zwiększenie efektywności prowadzonych prac i oszczędność czasu. Nie ma konieczności odcinania, skuwania, frezowania czy czyszczenia nawierzchni.

Bez względu na rodzaj podłoża montaż oraz demontaż jednego segmentu to kilkadziesiąt sekund. ReBe® montowana jest:

  • wkrętami — podłoża sztywne (nawierzchnia asfaltowa)
  • szpilkami — podłoża podatne (np. KŁSM)

Demontaż sekcji o szerokości 5 metrów

Nagrody

Belka ReBe® to nowość, ale już zauważana i doceniana:

KONSTRUKCJA I WYKONANIE

Trwała, niezawodna, skuteczna

Design i wykonanie ReBe® są przemyślane w każdym detalu.

Lekkość

Szybki i sprawny transport, łatwy montaż.

Wytrzymałość

Bezproblemowy wjazd walców gumowych oraz stalowych.

Odporność na wysoką temperaturę

Umożliwia oparcie stołu rozściełacza i zastosowanie ReBe® jako belki startowej.

Odporność chemiczna

Odporność na mleczko wapienne, asfalt, emulsję, oleje, benzynę, ropę i inne substancje stosowane przy pracy.

Odporność na zabrudzenia

Łatwość w utrzymaniu w czystości.

Ekologia

ReBe® ograniczając straty zmniejsza zużycie energii, materiałów oraz emisję gazów cieplarnianych.

Ekologia

ReBe® ograniczając straty zmniejsza zużycie energii, materiałów oraz emisję gazów cieplarnianych.

Położenie 1 Tony asfaltu powoduje:

Emisja GHG

Zużycie energii

Energia potrzebna do wyprodukowania 1.000 Ton asfaltu jest równa wykorzystaniu energii przez:

Domów

Aut elektrycznych

Lamp ulicznych

KONTAKT

Zapraszamy do rozmowy

Zajmiemy Ci tylko chwilę, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
— a potem podejmiesz decyzję.

+48 698 473 937

kontakt@kpmp.pl