Oszczędź masę czasu i tony asfaltu
ReBe® to:
- gwarancja jakości wykonanej krawędzi
- gwarancja zmniejszenia strat materiału
- gwarancja redukcji kosztów
Dotychczasowe metody przygotowania krawędzi wiązały się ze stratami materiału, czasu oraz problemami z jakością.
ReBe® to nowy standard, który zyskał uznanie w branży budownictwa drogowego.
Dotychczasowe metody przygotowania krawędzi wiązały się ze stratami materiału, czasu oraz problemami z jakością.
ReBe® to nowy standard, który zyskał uznanie w branży budownictwa drogowego.
KORZYŚCI
Z każdym kilometrem oszczędzasz coraz więcej
Problem:
Przygotowanie krawędzi poprzez usunięcie części nawierzchni na końcu odcinka roboczego generuje duże straty materiału, pochłania czas i energię pracowników, wpływając negatywnie na wynik finansowy.
Jedno złącze to nawet 4 tony zmarnowanego materiału oraz 60 minut zbędnych prac przygotowawczych.
Na dużych projektach infrastrukturalnych
straty mogą sięgać nawet 500 000 PLN.
Teraz możesz to zmienić:
Jedno złącze to nawet 4 tony zmarnowanego materiału oraz 60 minut zbędnych prac przygotowawczych.
Na dużych projektach infrastrukturalnych
straty mogą sięgać ponad 500 000 PLN.
Teraz możesz to zmienić.
Rozwiązanie:
ReBe® to belka oporowo-najazdowa, dzięki której dotychczasowy, kosztowny i czasochłonny proces zmienia się w łatwy, szybki i ekologiczny. ReBe® eliminuje odcinanie, kucie czy frezowanie, a otrzymana krawędź spełnia wymagania jakościowe.
1
DO KAŻDEGO
RODZAJU DROGI
Pełna modułowość umożliwia zastosowanie na każdej nawierzchni.
2
REDUKCJA STRAT
MATERIAŁU
Redukcja strat od 0,5 do 4 ton na jednym złączu.
3
POPRAWA
PRODUKTYWNOŚCI
Brak prac przygotowawczych — otwarty front robót.
4
POPRAWA
JAKOŚCI
Chropowatość krawędzi zwiększa szczelność połączenia.
5
ŁATWOŚĆ
UŻYCIA
Intuicyjne rozwiązanie. Łatwy i szybki montaż.
6
PRZEWAGA
KONKURENCYJNA
Wkrótce standard, dziś sposób na prześcignięcie konkurencji.
7
WIĘKSZE
BEZPIECZEŃSTWO
Lepsza widoczność, łagodny najazd, większy komfort dla kierowcy.
8
ROZWIĄZANIE
PROEKOLOGICZNE
Mniejsze zużycie energii oraz emisji gazów cieplarnianych.
9
DUŻA
TRWAŁOŚĆ
Produkt wielokrotnego użytku o bardzo wysokiej wytrzymałości.
10
ŹRÓDŁO
OSZCZĘDNOŚCI
Oszczędność od 650 do 2800 PLN na każdym złączu.
W okresie ciągłej zmienności cen surowców redukcja strat jest kluczowa
Wieloletnie doświadczenie zaowocowało stworzeniem rozwiązania pozwalającego na wykonywanie nawierzchni szybciej, bardziej ekonomicznie i ekologicznie.
Oszczędność
materiału
Dzięki ReBe® oszczędzasz do 4 ton materiału na jednym złączu.
To ponad 1.500 ton na dużym projekcie:
Do
4
Do
200
Ponad
1.500
Redukcja kosztów
ReBe® to oszczędność czasu i pieniędzy każdego dnia prac:
Koszt wykonania jednego złącza to od 750 do 2.800 PLN.
Realizacja dróg ekspresowych wymaga wykonania ponad 200 złączy.
Do
3
Do
230
Do +
500
Partnerzy naukowi i branżowi
ReBe® opracowana została przy współpracy z uznanymi ośrodkami naukowo-badawczymi oraz liderami budownictwa drogowego, m.in. z Poznańskim Parkiem Naukowo-Technicznym, Politechniką Poznańską, Politechniką Krakowską oraz Politechniką Wrocławską.
JAKOŚĆ
W zgodzie ze wszystkimi standardami
Przeprowadzone badania laboratoryjne wykazały, że belka ReBe® nie wpływa negatywnie na jakość nawierzchni w rejonie złącza.
Stabilne połączenie z podłożem
Zapewnia możliwość osiągnięcia wymagających parametrów zagęszczenia, wolnych przestrzeni oraz równości na każdej warstwie.
Wyjątkowy kształt ReBe®
Nadaje wysoką chropowatość krawędzi pionowej, co znacząco poprawia jakość wykonanego złącza, czyniąc je bardziej szczelnym i zamkniętym.
ReBe® gwarantuje osiągnięcie wymaganych parametrów jakościowych oraz zapewnia znaczące oszczędności czasowe i finansowe.
ReBe® gwarantuje osiągnięcie wymaganych parametrów jakościowych oraz zapewnia znaczące oszczędności czasowe i finansowe.
ZASTOSOWANIE
Jeden produkt, wiele możliwości
ReBe® może być wykorzystywana przy budowie nawierzchni
wszelkiego rozmiaru, od ścieżek po autostrady.
Unikalna, modułowa i lekka konstrukcja
Pozwala na łatwą adaptację do rodzaju nawierzchni i drogi. Segmenty można układać oddzielnie jeden po drugim lub je grupować i montować jako całość za jednym razem.
Po zakończeniu prac ReBe® może zostać zdemontowana lub pozostać do następnego dnia, chroniąc krawędź i tworząc bezpieczny i komfortowy najazd dla samochodów.
Modułowa konstrukcja ReBe® pozwala na wykonanie krawędzi o różnej:
wysokości:
4,5,6,7,8,9 i 10 cm
szerokości:
segmenty o szer. 100 i 50 cm
MONTAŻ
Montaż zajmuje mniej niż minutę
Łatwy i szybki montaż ReBe® pozwala na zwiększenie efektywności prowadzonych prac i oszczędność czasu. Nie ma konieczności odcinania, skuwania, frezowania czy czyszczenia nawierzchni.
Bez względu na rodzaj podłoża montaż oraz demontaż jednego segmentu to kilkadziesiąt sekund. ReBe® montowana jest:
- wkrętami — podłoża sztywne (nawierzchnia asfaltowa)
- szpilkami — podłoża podatne (np. KŁSM)
Demontaż sekcji o szerokości 5 metrów
Nagrody
Belka ReBe® to nowość, ale już zauważana i doceniana:
KONSTRUKCJA I WYKONANIE
Trwała, niezawodna, skuteczna
Design i wykonanie ReBe® są przemyślane w każdym detalu.
Lekkość
Szybki i sprawny transport, łatwy montaż.
Wytrzymałość
Bezproblemowy wjazd walców gumowych oraz stalowych.
Odporność na wysoką temperaturę
Umożliwia oparcie stołu rozściełacza i zastosowanie ReBe® jako belki startowej.
Odporność chemiczna
Odporność na mleczko wapienne, asfalt, emulsję, oleje, benzynę, ropę i inne substancje stosowane przy pracy.
Odporność na zabrudzenia
Łatwość w utrzymaniu w czystości.